太 一 召 兮 何 迟 迟

关于

【壁纸】


My inner demons compel me to be here 

your cheeks are flush like rose petals 

you're consumed with rage but i'm consumed with you


Anger Management 
Lovage 

My inner demons compel me to be here 心中恶魔挟我降临与你见面 
your cheeks are flush like rose petals 你的脸颊红润如玫瑰的花瓣 
you're consumed with rage but i'm consumed with you 我痴迷于你而你却痴迷于狂狷 

our eyes intertwine through the haze 你我眼神穿过烟霾纠缠 
intoxicated by your bloodshot stare 你含血的凝视醉了我眉眼 
in all of my dreams i never thought i'd see 即是梦中我也不敢想象能看见 
a face that could launch a thousand ships 你这一张可以发动千船的脸 

and the music was like wind in your hair 乐曲如轻风穿过你发间 
the moonlight caressed your silhouette 月光拥吻着你绝美的侧脸 
kiss of ocean mist is in the air 海雾点点萦绕在你我身边 
why must god punish me this way 上帝啊你为何如此残酷惩罚我千年


又套头了害

p1壁纸制作procreate 字体库

p2自制底片红蓝取

评论(9)
热度(52)
  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据